Fredag.

Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag.

Jag tänkte bara berätta lite kort om vad som händer i dag och resten av kvällen,
Idag så ska jag ( Om 10 min ) Åka till skolan.
Efter skolan så ska jag pka hem till mamma för jag ska åka och ta andra sprutan av
Vaccinet för "Livmoderhalscancer"
Sen så ska jag Åka förbi Amanda och hämta henne eftersom hon ska sova hos mig
hela helgen, för hennes föräldrar ska typ bort, så det ska bli Trevligt! Vi ska titta på
Massvis med filmer och typ ha en spakväll och vara ute lite och så, men jag berättar
mer om det när helgen har passerat!


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0