Idag.

Idag har jag legat och solat med lollo, sen gick vi till vivo för att handla en bakelse. Sen när vi kom hem så skulle Lollo gå så då la jag mig och Solade ännu mer med Johanna och Mamma, Björn satt i Hammocken Så Nästan hela min dag gick till för att sola, Nu på kvälleb har Jag och Johanna haft väldigt kul, vi har vart ute ganska mycket och gått och Strosat och träffat lite människor och nu ska vi Titta på film, " Barnhemmet " Igen, vi ska ha jättehög volym på som förra gången, Vi har så kallat " FF " Lite trevligt så nu Jävlar,, SKojja, men nu måste vi sätta på filmen innan det blir försent så godnatt på er!


Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0