Stan.

På fredagen så åkte vi till stan. Eller först så åkte vi till barkarby för att jag skulle köpa ett par skor som jag prövade med pappa när vi var där en gång tidigare men dom var slut. Sen åkte vi till kista för att jag skulle köpa en avslutningsklänning men den var så ful ¨på så då köpte jag en annan, ungefär lika dan på veromoda.

Sen åkte vi till stan och gick runt i olika affärer. jag köpte :
Jeans shorts.
Jeans jacka.
Ett skinarmbamd.
Ett hårband.
Skor.
Klänning.
SolGlasögon.
Ring.

Sen gick vi och åt lunch på ett café som jag inte kommer ihåg vad det heter. Och innan vi sulle åka hem så köpte vi såklart jordgubbar. Senare på kvällen gjorde farmor mig en drink och vi tittade på en annan film som vi hyrde samtidigt som  när vi hyrde den vi såg på kvällen  innan.

           

Kommentarer
Postat av: IDA IS BEEEEEEST :D

ny blogg :D , www.hhedstrom.webblogg.se :D <3

2009-05-27 @ 15:08:59
URL: http://hhedstrom.webblogg.se/

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0