Valborg.

Först, på dagen, åkte jag, mamma och Johanna ner till Centrum för att hanlda lite
saker till kvällen. Sen åkte vi förbi hemma för att jag ville ha en isglass och för att hämta
skräp som vi sen skulle återvinna, sen lämnade hon av mighos Lollo.



När jag kom hem till Lollo så la vi oss och solade, och sen sköt hennes brorsa henne i foten men en
Softis, så hon ringde till sin mamma för att Ludde typ skulle få skäll, ( Typiskt syskon )


Lite kortfattat:


Sen gick jag hem och duschade och gjorde mig i ordning och så, sen gick jag och Johanna

för att möta Lollo och Amanda, sen gick vi ner till brasan och mötte Natta och Maddis, sen gick vi
runt och tittade lite, värmde oss vid brasan. Sen skulle Johanna gå och möta sina kompisar och då
gick vi runt och hälsa på lite folk och typ köpte en varsin godisräm, senare gick vi in i Centrum för att
Natta skulle köpa en Dricka. Vi hade ganska roligt, det blev bara roligare och roligare ju mer kvällen gick.
Senare började vi dra oss hemmåt men ist stannade vi vid en Kinagunga vid Västerengen och lyssnade på
musik och gungade, Vi hade Skitkul, vi flummade väldigt mycket och tog lite bilder. Sen blev det för kallt så vi
gick hem och Lollo skulle sova hos mig så hon följde med mig ( Så klart ) och då satte vi oss på mitt rum och pratade.
Sen slutade kvällen, med att jag somna !

På väg dit:

Brasan:


Hemma:



Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0