Shoppat

Idag blev det rusch, stress och svordommar. Jag slutade klockan tre och var väldigt frustrerad för jag såg alla läxor och prov som jagade mig intill nästa vecka. När jag kom hem så var det snabb make-up refresh och sedan halvspringa ihopp om att hinna med 15:43 tåget. Missade första tåget så vi fick sitta och vänta i en halvtimme. Turstiga. Väl framme i stan blev allt bättre. Vi strosade omkring i olika affärer och åt sedan på McDonald´s. Innan vi skulle ta tåget tillbaka till byhålan Bålsta så tog vi en prommenad längs Drottninggatan till en jättefin bro och där stod vi sedan i ca 8 min och stirrade ut över vattnet och såg hela stockholm, eller inte hela men en väldigt fin del av den, den lite mer äldre delen-Tog sedan tåget hem och visade upp det vi hade köpt för folket här hemma. Hade en väldigt trevlig dag/kväll med Johhanna. As always.

Inköp:
Piercing!
Leopardstrumpbyxor. Som han gå sönder innan jag ens hunnit ha dom på mig men ska köpa nya på måndag.
Armband.
T-shirt, halvmagtröja med axelvaddar.
Farfartröja.

Jag tror det var allt, höll mig inom en viss gräns i dag och shoppade inte slut på alla pängar eftersom det bara är några veckor kvar till jul och man måste ju köpa julklappar till sina nära och kära.

Kommentarer
Postat av: isabell

härligt! gör jag så gärna så :) Skicka i så fall till [email protected] :D kram

2009-11-21 @ 02:53:10
URL: http://isabelllindholm.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Haha tack , yes you know my name ! ;) haha ..

Va faktiskt galet nöjd med mitt hår då , hmm kan inte få det så igen -.- <33

2009-11-23 @ 17:43:30
URL: http://beproud.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Sv ; Godiie !! :)<3

2009-11-23 @ 18:02:36
URL: http://beproud.webblogg.se/

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0