Dagens




Jag ska bara plugga lite till ungefär vid två och får se hur mycket jag hinner eftersom vid 17:00 tiden så ska jag möta tjejerna vid Centrum och innan det måste jag ha packat och tagit mig till Centrum. Vi ska där köpa godis, kanske hyra någon film, sedan ska Amamda och Rebecca till Lucky house där dom ska köpa Sushi och medans dom gör det så stannar jag och Lollo vid The Centrum Area och köper pizza eller kina-mat. Vi ska äta maten hemma hos lollo där vi sedan ska sova och spendera kvällen. Rebecca ska ta med sig en skräckis så vi får väl se om vi kommer att kunna somna inatt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv ; rebeccamfgh.blogg.se :)

2009-10-16 @ 16:14:25
URL: http://beproud.webblogg.se/

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0