Dålig uppdatering

Nu har jag faktiskt en anledning till varför jag inte har bloggat. Jag har haft fullt upp med att öva till prov och gjort massvis med läxor denna vecka så har verkligen inte haft tid att blogga. Från det att jag kommit hem från skolan till då jag gått och tränat och sedan till att jag lägger mig så har jag pluggat. Eller okej, det kanske var att ta i men jag har pluggat som satan i alla fall. Och en anledning till. Jag orkar inte lägga så mycket enegri på denna blogg för jag ill satsa mer på den nya men jag måste hitta ett fint och passande tema och sen kan jag börja designa, det är därför det tar  en sån tid.

Nu måste jag dra till skolan för jag börjar snart och man vill ju inte komma försent. Puss och kram, ha en bra dag.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0