I´ve got some things to tell you.

Amen gud så jags er ut, men det var dom ända bilderna jag la upp på min data från idag.




Nu dom senaste dagarna har jag blivit missförstådd, varit irriterad ( För både små och stora saker ), Haft dåligt tålamod och ja, det har inte varit min vecka om man säger så.
Jag har även bra saker at berätta. Idag på musiken så skulle vi spela upp en låt, Viva la vida, typ olika grupper och då var det jag, Amanda,Lollo,Rebecca och Linnea. Jag fick MVG! Jippie, och det gjorde mig på lite bättre humör.
Jag, Hanna och Lollo bestämde idag att vi skulle uppträda på antingen Jul avslutningen eller på Lucia. Hanna vill köra Hallelujah och det kanske det blir men jag ska försöka att övertala dom till att köra en annan låt för Hallelujah känns så himla utspelad och retro. Nästan har sjungt den på en avlutning var och det finns Miljoner andra låtar man kan välja på så...

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0