Nyttighetsperiod

Det här blev släckte mitt kvälls-sug. + Lite choklad men det räknar vi inte riktigt med.

Nu har jag bestämt mig helt och hållet att jag ska börja med att äta nyttigt. Det känns som om jag lagt på mig något kilo som genast måste bort. Man vill ju se bra ut när man ska ta på sig bikini igen vid Januari, det är mitt mål att få min drömkropp. okej det kanske var att ta i men jag ska definitivt bli mer nöjd med den. Hoppas att man inte lägger på sig kilona igen vid jul. Jag får hålla igen och vara duktig. Men jag ska köra på ett hälsosamt sätt och inte köra någon konstig diet utan straight up: NYTTIGT och BRA!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0