Stan i morgon

I totally adore her. Inte hennes utseende utan vad hon gjorde för Mode världen. En stark kvinna med
viljan att förändra Historien och stod för vad hon tyckte. Chanel, In my Heart.


Felet med min dator är att batteriet inte fungerar så därför får jag inte igång min dator.

Jag började min packning inför gävle i dag men ska fortsätta i morgon för jag han inte klart allt. I morgon ska jag även till stan med farmor och Linnea to Catch up. Vi ska käka lite, småshoppa och prata som tjejer alltid gör. Det ska bli kul att träffa dom before I takr off to Gävle.


Kommentarer
Postat av: aantonia'

ÅH JAG ÄLSKAR OCKSÅ COCO CHANEL ^^,

Hon öppnade verkligen så många dörrar i modevärlden för alla andra, fashion skulle inte vara fashion om inte hon hade tagit det stora steget! ^^, Jag beundrar verkligen henne! ^^,

2009-10-26 @ 23:35:57

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0