Utvecklingsamtalet:Avklarat

Kom precis hem från utvecklingsamtalet. Det gick väldigt bra, jag var faktiskt inte orolig. Nu ska jag sätta på Tv´n och titta på Gossip girl och äta lite Lasagne som jag ska värma på för att pappa är på Ishockey så jag blir ensam till middagen idag. Klockan 17:20 unefär så kommer mamma och Björn för att hämta mig efter som, ja Gottfolk, det är spinning även idag.

Lovar:
Jag lovar, jag ska försöka bli klar med min nya blogg för den här blir bara tråkigare för varje dag som går. Tänkte ägna några timmar i helgen för det. I promise!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0