Var i stan (i Gävle) och shoppade

Jag hittade lite fint, några behö´vande saker och några mindre behövande.


Jacka från Veromoda.

Min vinterjacka, jag ville inte ha en vanlig stor vinterjacka utan någon lite mer i den finare stilen. Man ser inte jackan så bra på bilden utan den är finare i verkligeheten.


Bolero från BikBok.
Jag tyckte att den var väldigt söt och jag föll för den direkt.


Mitt första par av CheapMonday jeans
.
 Haha jag vet, jag har aldrig fått för mig att köpa mig ett par men eftersom alla jag känner är så nöjda med sina och jag var i stort behov av ett par nya jeans så tänkte jag att ja, nu är det min tur.


Fick detta linne på köpet när jag köpte jackan.Vi hade väldigt tur med shoppingen idag, rea på nästan allt och shoppingen flöt på väldigt bra och roligt. Ett väldigt gulligt linne.


Skor från DinSko.
Jag ville inte köpa Uggs som alla andra utan satsade på en mer finare sort denna gång igen. Har inget emot uggs men det är inte riktigt jag.


Armband från Glitter.
Matchar med mitt nya halsband som jag också köpte idag. Sen nedan.


Ett litet chict halsband, också från Glitter.
eller inte så liten men väldigt chict,´. Är mycket finare i verkligheten, ser ganska barnsligt ut på bilden.


Ring från Glitter.
Passar också till de andra smyckerna.

Fick även två halsband av Mormor. Också väldigt söta. se nedan.




Dagen blev väldigt lyckad, vi tog även en fika på ett väldigt mysigt Café.




Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0