En riktig godnattsömn

Det är så skönt, idag är jag jätte utvilad. I gårkväll la jag mig halv tio och Läste lite ur Twilight tills klockan blev tio för då hade jag bestämt mig att jag skulle sova. När jag släkte lapman så somnade jag direkt. I morse ställde jag klockan på halv sju, ( Oxå senare än vad jag brukar ) Eftersom jag inte behöver göra mig i ordning eftersom vi har simning första lektionen. Ja någon dag måste man sova ut annars blir jag så Himla trött i skolan. Det har märkts dom senaste två veckorna.

Jag prövade även min kamera idag, det blir så fina bilder och jag kan knappt bärga mig tills jag får använda den på riktigt! Jag måste dock läsa lite i instruktionsboken för jag kan verkligen inte kameran än, den är så komplicerad.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0