Finaly it´s here



Min nya kamera har precis kommit. Okej det låter som om
jag har beställt den men det har jag inte för min mamma
kom just över med den så.. Det kommer en bild på själva
kameran lite senare.

Skärpning. Nu när jag har en nu kamera och allt så är det Dags
för en ny blogg. En mer intressant/rolig/proffsig blogg atrt läsa.
Eftersom jag redan planerat hur bloggen ska se ut både in och ut
vändigt så borde det gå ganska fort att starta en ny blogg, det är
bara det att jag varken har tid att göra den och sen så har jag ju
inte kommit på något namn än så.. Jag kanske kann klämma in en
tid ganska snart, kanske i helgen, jag ska iaf göra mitt BÄSTA!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0