I (heart) baking



Den Sötaste mamman i världen, bäst på att baka är hon oxå!


Okej, alla får misslyckas en gång och tyvärr var detta min gång, den första smeten vi gjorde glömde jag ha i mjöl i så allt var till Waste. Det smakade gott med verkligen inte som muffins och dom såg ut som geleklumar så jag var tvungen att åka till vivo för att köpa mer ägg så att vi kunde göra en omgång till.


Slutresultat:
 Woallaaah!

Precis så våra muffins ska se ut, dom ser lite udda ut men dom är perfekta. Hoppas att dom smakar lika dant.


Jag råkade spilla ut vaniljsocker över hela kakan så den ser lite messed up ut men det får duga.
Ja man kan ju direkt säga att det inte var min dag/bakdag idag men dom smakar säkert super..Vi får hoppas på det iaf.

Jag och mamma bestämde igår att vi skulle baka i dag och i morgon så idag var det full rulle i köket. Vi bakade Chokladmuffins och en kladdkaka och i morgon blir det vanilj bullar.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0