I Love it all

Jag och Lollo kom precis hem från stan, Lollo gick hem till sig nu men kommer snart tillbaka för att hon ska äta och sova här. Andreas skulle åka hem med 20 över fyra tåget så jag och Lollo stannade kvar. Som synd var så kunde inte Amanda följa med för hon blev lite smått sjuk, men det får bli nån annan gång.
Nu tänkte jag iaf visa vad jag köpte, det blev ganska mycket men jag är stolt för jag har fortfarande 1300 kr kvar!


En vanlig svart tröja som jag ska klippa lite i


Lite suddig bild men det är en slags magtröja, kanske låter
lite Wierd men den är skitfin


En jättemysig halsduk i fina färger.


En tjocktröja ( Asmysig)


2-par thights, hittade dock inte Zebra mönstrade men
kanske hittar dom nån annan gång


En till mysig tjocktröja, fast den är egentligen blå men det
syns inte på bilden


Och till sist men inte minst. Nörd-brillorna ( Så charmiga )

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0