I'm back in sweat

Gud så jobbigt. Nu är jag tillbaka hemma igen, det gick bra på spinningen och det var SuperKul! Verkligen en rekomendation från mig. Jag blev sjöblöt efteråt och jag fick en liten syrebrist eftersom det är så många människor där inne som äter upp all luft men det gick bra. Ska tillbaka dit på tisdag och köra ännu ett pass-hela fam på Mammas sida. Längtar redan.

Nu är det raka vägen in i duschen innan jag skrämmer bort pappa och alla grannar. Sedan måste jag packa,en snabbis till Jolines grav ovh sen till farmor för vi är bjudna på middag där. Min kusin m fam kommer oxå att vara där.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0