Innekväll

That´s a given


Ursäkta, men det blev nått fel med bilden och den går inte att rotera







Min fredag spenderade jag på det mest slappande och mysiga sätt man kan göra, först beställde vi pizza som vi åt framför tv´n och vi hade även hyrt en film på min beställning, Jävulen bär prada, en av mina favoritfilmer. Sen låg vi hela kvällen och tittade på den medans vi samtidigt åt av massa godsaker som man oxå får göra ibland.

Men i morgon blir det andra bud, då ska jag försöka få mamma att klämma in en timme i hennes fullproppade schema så att vi kan spendera minst en timme på Gymmet, Jag känner att det behövs eftersom jag inte har kunnat träna på de senaste två dagarna och jag har ju legat och slappat i soffan i tre dagar i sträck nu eftersom jag har precis har varit sjuk.



Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0