Kväll med Amanda

Flummade med min absolut tråkiga och uttjatade Webbkamera!






Alldeles snart kommer Amanda, sen ska hon bara lämna sina grejer och sen börjar kvällen.

Våran fredagkväll:
- Först åka ner till Centrum/Ip gallerian och köpa pizza.-
Sen ska vi sätta oss på någon gräsplätt någonstans och lägga ut en filt och äta pizzan där ute och ha en trevlig middag och ta massor av fina bilder.
- Gå till självaste Centrum och köpa något gott till kvällen vet inte riktigt vad än med man hittar ju alltid något.
- Gå till GodisHjärtat och hyra film ( Vet inte vilken än men jag tror att det blir någon riktig tjejig men vi får se.
- Komma hem och börja kvällen, film, något gott och äta, skratt och ta en massa bilder.

Hoppas ni får en lika trevlig Fredag som jag kommer att få. Kram!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

http://livetsomengymnast.blogg.se

2009-09-18 @ 19:55:51
URL: http://livetsomengymnast.blogg.se/
Postat av: saniaclaus

<strong>julia</strong>: tack så mycket! <strong>: )</strong> Designen har jag skapat själv med hjälp av photoshop, en pojkvän som kan programmera och wordpress som "administrationsverktyg". kul att du tyckte om den. tyvärr har jag inga länkar kvar men det är bara att söka på google. det kommer upp massor! Sen finns det folk som tar betalt för att designa bloggar, kolla med dom? minns inga exakta namn men det kan du också googla fram på nolltid!



LYCKA TILL! och välkommen in igen. kramar,

<strong>s.claus</strong>

2009-09-18 @ 21:00:58
URL: http://www.saniaclaus.se

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0