Ledig

Gud så skönt det är att vara ledig! I morse låg jag hemma och tittade på film o det var planerat att jag skulle göra det fram till kvällen men lite senare, runt 2 snåret så ringde Jag Lollo och frågade lite saker om i kväll och då så skulle hon gå ut och gå med troja precis som jag ringde så då bestämde jag mig för att jag ocå behövde lite friskluft och hängde med henne ut. Det blev en väldigt lång promenad, ca 2 timmar och under promenaden så hade vi det väldigt kul! En läskig sak inträffade, eller inte inträffade men det var en väldigt speciell promenad, ( Inget avslöjas ).

Senare ungefär vid 4 tiden så kom Lollo och hennes mamma förbi mig och hämtade mig för en tripp in till kista, vi gick på bio och shoppade/tittade lite i affärer. Jag hittade Äntligen mina Zebra byxor som jag tjatat om och sen köpte jag även olpanderade örhängen+ett utehårband med en blomma på eller vad man ska kalla det, det är lite svårt att förklara. men jag ska försöka att fixa med bilderna och med min nya blogg i morgon så då kanske det kommer lite bilder.

Lite bilder från Farmor och Farfar sen i Söndags.

'




Haha, hur fina är inte vi?

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0