Morgon planer

I morgon så tänkte jag njuta utav min ledighet och göra någonting mysigt/kul.

Först tänkte jag ta mig en trevlig dusch och ta hand om mig själv, sen göra mig i ordning och sätta mig lite framför datan och fixa med bloggen,ladda ner ett kamera program på datan så att jag sedan kan lägga in nya bilder från min nya kamera. När det är klart så måste jag läsa lite ur NO boken eftersom vi har prov på onsdag och jag kan nästan ingenting ( Att läsa No´n är det tråkigaste på dagen ) Och om jag får tid över så tänkte jag försöka få med någon på att gå och ta en fika med mig, annars kanske jag går och fikas ensam. Senare på kvällen så ska jag äta middag och vara lite med familjen och sen så får vi se vad som händer.

Nu måste jag sova, jag ställde klockan på 9 i morgon bitti så jag kommer att vara dödsatrött i morgon om jag inte somnar right away! Godnatt, kram kram.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0