Nu blogg

Jag har funderat över på att göra en ny blogg väldigt länge, jag vill ha ett nytt namn, ny design och lixon börja om på nytt. Skriva om lite mer intressanta saker och ta lite finare och roligare bilder med min nya kamera så det får nog bli av ganska snart, kanske ska sätta mig med designen idag. Aja vi får väl se. Just nu är min blogg ganska tråkig och det är inte kul och det är egentligen inte en sån här sårts blogg som jag vill ha. Jag kommer att meddela vad den nya bloggen heter och vad den kommer att hanldla om och så för det är redan förutsätt.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0