Sjuk!





Snyft, jag är fortfarande förkyld, det rinner i näsan när jag tagigt nässpray för att inte vara täppt. Jag har lite ont i halsen, fast ine så mycket men jag känner mig verkligen inte helt kry. Det kommer nog se bra ut i morgon, helt röd näsa och typ nysa på varje bild. Nej då, jag ska spaya näsan innan och snyta mig så mycket som det bara går och sen ska jag sminka mig lite så kommr det bli perfa!

Jag vet inte heller vad jag ska ha på mig, får välja ut och pröva något i morgon. Kanske blir det det jag har på mig på bilden ovan ( Allstå det jag hade idag ) Men det blir lite tråkigt. Aja jag får se. Nu blir det sova kudden för mig om jag någon gång ska få bli frisk och orka gå upp  i morgon halv sex.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0