The hills season 5



Ikväll kl 18.10 så kommer jag att bli sittandes framför tv´n med något gott att
dricka och titta på den nya säsongen av The Hills, I´m so excited! Jag har följt
The Hills sen det första avsnittet visades på tv i sverige så det ska bli kul att få
se några nya avsnitt för en gångs skull eftersom det bara har gått repriser på tv.
Eller okej, jag har redan sett dom här avsnitten oxå för jag tjuvkikade på datan.
Men bara dom typ 5-10 första men när Kristen Cavalarri kommer till Beverly hills ,
dom fortsättningen på dom har jag inte sett så det ska bli kul. Fast det kommer att
bli kul att se dom andra oxå på helskärm och inte bara på datan och jag såg dom
ändå innan sommaren så jag kommer inte ihåg så mycket.

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0