Världens hetaste människa!

http://11.media.tumblr.com/Cr3Jl3JOAoo8p5i81KnZLb5jo1_400.jpg

Leonardo DiCaprio är bara för het. Assu jag Vet inte varför
jag tycker det men det är något speciellt med honom så
när jag ser honom blir jag bara.. GAAAAH! So HOT. I´m Totally
In Love With him.  Han är även grym på att skådespela, Man ser
honom redan som ung i What´s eating Gilbert Grape. Allt han
gör är bara så bra, eftersom han spelar handikappad så ser man
verkligen hans tallang. Han ser lixom död ut i blicken, som att det
inte finns någonting bakom o ja.. Han är bara för Underbar!

Kommentarer

(Kränkande & taskiga kommentarer som riktas mot mig eller mina vänner accepteras inte & sedan raderas.) Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0